بسته اینترنت هدیه یک‌ساله ایرانسل برای این افراد فعال شد-راهبرد معاصر

بسته اینترنت هدیه یک‌ساله ایرانسل برای این افراد فعال شد

بسته اینترنت هدیه یک‌ساله با حجم ۲۰۰گیگ، به‌مناسبت روز خبرنگار از سوی ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 07
کد خبر: ۲۵۳۶۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی را برای خبرنگاران فعال کرد.

این هدیه که یک بسته ۲۰۰ گیگابایتی و با اعتبار یک‌ساله است، از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ و همزمان با روز خبرنگار، بر مبنای فهرست شماره‌های ایرانسلی اعلام‌شده توسط خبرنگاران و به‌روال سال گذشته، فعال شده است.

خبرنگارانی که این بسته روی شماره آنها فعال شده است، پیامک اطلاع‌رسانی زیر را دریافت می‌کنند: «خبرنگار ارجمند، با سلام و احترام؛ ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار، به همین مناسبت، بسته هدیه اینترنت همراه ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله، بر اساس فهرست ارسالی رگولاتوری، برای شما فعال شد. ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال و نخستین ارائه‌دهنده ۵G در ایران»

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه، علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن ایرانسل من، از طریق شماره‌گیری کد #۴*۱*۵۵۵*، وضعیت بسته‌های خود را مشاهده کنند، همچنین مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند باقیمانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره‌گیری کد #۱۰۱۴۱*، مشاهده کنند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار